Často kladené otázky:
Květiny mohou být doručeny po Praze ještě v den objednání, objednávka však musí být uskutečněna nejpozději do 15:00hod. Pro objednávky mimo Prahu nás prosím nejdříve kontaktujte. Pro Váš klid a důvěru ve stoprocentní kvalitu a servis Vám však doporučujeme objednávat květiny či dárky s několikadenním předstihem. Více informací k doručení najdete zde.
Pro objednání produktů z WWW.KVETINY-KYTICE.CZ si můžete vybrat jednu z následujících možností: on-line přes internet, telefonicky / faxem (+420 257 311 799), emailem (info@kvetiny-kytice.cz), nebo osobně v našem studiu. Více informací k objednání najdete zde.
Ano. Pro platby kreditními kartami využíváme jednu z nejmodernějších platebních systémů dostupných v ČR - on-line platební bránu - Pay MUZO. Více informacích najdete zde.
Pokud není v detailu produktu stanoveno jinak, kytice jsou standartně zasílány bez váz. Máte však možnost si vázu ke kytici objednat.
Kytice je vždy zabalena do floristického papíru nebo do celofánu (lze však přiobjednat extra dárkové balení s použitím dekoračního papíru).
Ano, květiny doručujeme i do zahraničí. Pro objednávky mimo ČR nás však prosím kontaktujte co nejdříve. Spolupracujeme s několika prověřenými květinovými společnostmi v zahraničí, výběr zemí je však limitován.
Ano, doručíme na jakékoliv místo, které specifikujete v objednávce. Vždy je však dobré zadat co nejvíce informací o místě doručení.
Standartní poplatek za doručení po Praze je 99,-Kč, mimo Prahu 249,-Kč. O víkendech a státních státcích doručujeme po celé České Republice včetně Prahy za 249,-Kč. Více informací o platebních podmínkách najdete zde.
Ano, doručujeme 24hodin denně, 7 dní v týdnu. Více informací o dodacích podmínkách najdete zde.
Pokud nebude příjemce v době doručení k zastižení, zanecháme květinu na bezpečném místě, na recepci, u sousedů apod. Pokud ani to nebude možné, budeme Vás o tomto faktu informovat a pokusíme se doručit květiny následující den. Při objednávání se však zkuste přesvědčit, že v době doručení bude příjemce přítomen.
Ano, stačí jen přesněji specifikovat čas kdy chcete abychom květiny doručili.
Samozřejmě. Pokud budeme mít konkrétní květiny, které se přejete, rádi pro Vás změnu provedeme, případně pozměníme cenu.
Čerstvé květiny dovážíme každý den a nedržíme velké množství skladem. Květiny proto máme čerstvé neustále.
Ano, můžete. Všechna data, která o sobě zákazník uvádí vždy zůstávají u nás. Vše co se příjemce při doručení dozví je uvedeno na přání, které ke kytici můžete s přáním přiložit. V případě zaslání kytice bez přání příjemce neví, od koho kytici obdržel.