Pokud si přejete změnit nebo stornovat Vaši již odeslanou objednávku, kontaktujte nás prosím co nejdříve. Veškeré změny mohou být provedeny nejpozději 48 hodin před doručením. Po této době Vám již nemůžeme garantovat přijetí změn či storno Vaší objednávky.
- kreditní karta - Naše webové stránky mají možnost jednoduché a bezpečné platby kreditními kartami a proto doporučujeme této možnosti využít. Zřídka se však stává, že při ověřování kreditní karty naší bankou není platba akceptována a my tak nemůžeme okamžitě potvrdit přijetí Vaší objednávky. Pokud budete mít problémy s akceptací Vaší karty, kontaktujte nás prosím co nejdříve. Často se stává, že jste zadaly špatné číslo karty, na Vašem účtu je nedostatečné finanční krytí anebo jsou internetové platby Vaší bankou blokovány.
- bankovní převod / složenka - při tomto způsobu platby doručíme Vámi vybraný produkt až po obdržení peněz na našem účtu. Může se však stát, že se platba zpozdí a my tak nebudeme moci doručit produkt ve Vámi stanoveném termínu. Ačkoliv nás to mrzí, není to v naší moci a v tomto případě Vám nemůžeme nabídnout žádnou náhradu. Produkt však můžeme doručit v jiném termínu anebo částku použít na Vaši další objednávku.
Vždy se snažíme doručit květiny na Vámi zadanou adresu. Někdy se však stává, že adresa příjemce neexistuje anebo ji naši řidiči nemohou najít. Při objednávání je proto velice důležité uvádět přesnou adresu se všemi možnými dalšími instrukcemi, protože někdy je velice složité adresu příjemce najít. Také chápeme, že při doručování květin je často důležité správné načasování. Pokud však příjemce nenajdeme, zanecháme květinu na bezpečném místě na pozemku, na recepci, u sousedů apod. Pokud ani to není možné, budeme Vás o tomto faktu informovat a pokusíme se doručit květiny následující den. Proto je velice důležité zadat správný kontakt na Vás a příjemce.
Je možné, že dodané květiny či dárky se mohou mírně lišit od produktů vyobrazených na našich webových stránkách. Pokud k náhradě dojde, uděláme vždy vše pro to, aby se zásilka co nejvíce podobala vyobrazenému zboží. Náhrada je provedena zbožím stejného či podobného vzhledu, druhu, množství a stejné či lepší kvality. V případě náhrady zboží ve větším měřítku Vás vždy o této změně před dodáním zásilky informujeme. (K náhradě zboží dochází velice zřídka; může k ní dojít např. při objednávce, jejíž dodání má proběhnout ve velice krátké době od objednání). Pokud nebude možné Vás kontaktovat, budeme předpokládat, že se změnou souhlasíte.
Naše řezané květiny jsou dodávány vždy čerstvé. Jejich kvalitu garantujeme nejméně po dobu 2 dnů. Při dodání zásilky Vás náš doručovatel vždy rád poučí o tom, jak se o ně nejlépe starat, aby vydržely co nejdéle čerstvé. Pokud budou květiny při doručení znehodnocené, informujte nás prosím o tom okamžitě a květiny doručíme nové. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Více o péči o květiny se dozvíte zde.
Čas od času nabízíme naším zákazníkům produkty za snížené ceny. Tyto slevy však jsou časově omezené, anebo platí do vyprodání zásob. Také si vyhrazujeme právo nabízet individuální speciální nabídky.
Další důležité informace: